سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثمره دانش، خلوص در عمل است . [امام علی علیه السلام]
صبا کوچولو
 
افزایش سرعت دانلود

سرویس افزایش سرعت اینترنت و افزایش سرعت دانلود چیست و چگونه کار میکند ؟
وقتی که شما از شرکتی اینترنت خرید میکنید مثلا به شما میگویند سرعت شما 512 است.یعنی شما باید قادر باشید 512 کیلو بایت در ثانیه دانلود کنید ولی آیا شرکت ها این امکان را به شما میدهند ؟
جواب خیر است؛این سرعت اسمی اینترنت شماست ولی در حقیقت اگر شما حتی با سرعت 256 کیلوبایت در ثانیه دانلود کنید نیز بسیار عالی است ولی متاسفانه.....
بخصوص در سرویس های دانلود رایگان شبانه شرکت ها سرعت شما را به شدت در آن زمان کاهش میدهند تا کمترین حجم را استفاده نمایید ولی راهکار چیست تا به صورت طبیعی بتوانیم دانلود کنیم.
شرکت سرعت افزا این موقعیت را برای شما فراهم کرده تا بتوانید بدون محدودیت و کاهش سرعت با 2 برابر سرعت فعلی اینترنت ؛ دانلود کنید ,فیلم ببینید و آپلود کنید اما چگونه ؟
سرویس افزایش سرعت اینترنت و افزایش سرعت دانلود با اتصال به سرورهای بسیار با کیفیت محدودیت سرعتی شرکتهای اینترنتی را میشکند و باعث میشود سرعت دانلود ، وب گردی ، فیلم دیدن و بطور کلی سرعت اینترنت شما تا بیش از 2 برابر افزایش یابد و محدودیت سرعت پایین دانلود شبانه و اینترنت کم سرعت را فراموش میشود.
سرویس افزایش سرعت دانلود و افزایش سرعت اینترنت قابلیت اتصال در انواع ویندوز( ایکس پی - ویستا – 7 -8-10) انواع گوشی (آیفون و آندروید) انواع تبلت ( iPod - iPad – Android) ایکس باکس ، پلی استیشن 3 و 4 و مکینتاش را دارد

پینگ و سرویس کاهش پینگ چیست ؟
سرعت تبادل اطلاعات از سیستم شما (مبدا) به سایت (مقصد) و یا هر چیز دیگری که از طریق اینترنت به آن متصل میشوید را پینگ تایم میگویند.
به دلیل تقسیم زیاد یک خط اینترنت بین چندین کاربر پینگ تایم بالا رفته و سرعت رفت و آمد اطلاعات بین مبداء و مقصد کند میشود.
سرویس کاهش پینگ از طریق سرورهای خود در ایران این سرعت را به کمتر از نصف حالت معمولی اینترنت شما کاهش میدهد؛یعنی اگر پینگ تایم شما در حالت معمولی 300 باشد با استفاده از این سرویس به 100 الی 150 کاهش پیدا میکند.
لازم به ذکر است هر چه پینگ تایم شما پایین تر باشد یعنی کیفیت اینترنت شما از لحاظ دانلود و آپلود و Send – Recive بهتر عمل خواهد کرد پس پینگ تایم پایین تر یعنی اینترنت سریع تر ؛ دانلود سریع تر و آپلود سریع تر .
شرکت سرعت افزا با بیش از 3 سال سابقه در سرورهای مجازی سامانه کاهش پینگ و افزایش سرعت اینترنت راه اندازی کرده تا کاربران ایرانی نیز از اینترنت پر سرعت لذت ببرند.
یکی دیگر از کاربردهای سرویس کاهش پینگ ؛ بازی های آنلاین نظیر World of Warcraft - league of legends -Heroes of Newerth – Dota 2 و ....میباشد که نیاز به پینگ تایم پایین دارند
شما با این سرویس میتوانید با کمترین پینگ و کمترین هزینه بیشترین لذت را از بازی ببرید


نوشته شده توسط ریحانه راهی 94/9/16:: 10:5 عصر     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
فروشگاه اینترنتی
مکمل بدنسازی
مکمل شاپ
مه ساز
مه پاش
دانلود آهنگ جدید
قرص چاقی
درب ضد سرقت
آموزش برنامه نویسی آندروید
دانلود آهنگ جدید
آموزش mvc
ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبل
درج آگهی رایگان
همسریابی دوهمدل
رطوبت ساز
رطوبت ساز
ورزشی
مشاور برندسازی
درب ضد سرقت
وی اس تی
هیتر
آپلود عکس
تیشرت
پرینتر سه بعدی
اسکنر سه بعدی
شبکه اجتماعی
پنل تلگرام
آپلود عکس
خرید گیفت کارت
لایسنس اورجینال ویندوز ، سرور ، آفیس
آپلود فایل
دانلود کتاب
وی پی ان
خرید vpn
مزون لباس عروس
دانلود آهنگ جدید
خرید پستی
دوربین مدار بسته
تصفیه آب
موفقیت
سفارش پایان نامه
فروش بک لینک
تشریفات
دانلود فیلم ایرانی جدید
پایان نامه های کارشناسی ارشد
پایان نامه رشته روانشناسی
پایان نامه رشته حقوق
درمان زود انزالی قطعی
داربست
خوبد (خوب و بد)
تور ترکیه 95
لوازم جانبی موبایل
ثبت آگهی و تبلیغات رایگان
کدینگ Highschool
داغی باطری
باتری هیوندا جنسیس
آگهی استخدام
بازرسی مخازن تحت فشار
چاپ مقاله isi
لباس مجلسی
خرید ویلا در نوشهر
تا اس ام اس | کرد موزیک
تور کربلا
اجاره خودرو در تهران
دانشگاه های استرالیا
آرشیو یادداشت‌ها
بک لینک بک لینک