سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردبارى پرده‏اى است پوشان ، و خرد شمشیرى است برّان ، پس نقصانهاى خلقت را با بردبارى‏ات بپوشان ، و با خرد خویش هوایت را بمیران . [نهج البلاغه]
صبا کوچولو
 
مدیریت مطب

در مقالات قبلی به بررسی نرم افزارهای کاربردی همچون , نرم افزار مدیریت مطب نرم افزار مدیریت پیمان , سیستم اتوماسیون اداری و ... اشاره نمودیم و بیشتر با این نرم افزارها آشنا شدید . در حال حاظر و با پیشرفت تکنولوژی نرم افزارهای بسیاری در حوزه خدمات دهی تولید شده است , که اکثر کاربرد آنها برای رفاه حال کاربران و تسهیل در امور می باشد , به طوری که نرم افزار اتوماسیون اداری برای تسهیل در امور اداره ها و سازمان ها و دسترسی کارمندان به سیستم شبکه و کامپیوتری سازمان و بهتر انجام شدن امور استفاده می شود و نرم افزار مدیریت مطب , امور مرتبط به مطب پزشکان همچون نوبت دهی و بایگانی نمودن پرونده بیماران و ... را انجام می دهد , اما یکی از این نرم افزارهای مهم نرم افزار مدیریت قراردادها است ,

امور مربوط به قراردادها در سازمان ها از جمله فعالیت های کلیدی محسوب می شود و با هر چه بزرگتر شدن سازمان و افزایش تعداد قراردادها و پیمانکاران که دسته بندی و مدیریت این قراردادها را کاری دشوار و بسیار هزینه بر خواهد کرد, از طرفی دسترسی سریع به اطلاعات مربوط به قراردادها و پرداخت صورت وضعیتها امری حیاتی می باشد از همین رو سازمانها برای کنترل کردن این قراردادها و کاهش میزان خطاها و هزینه ها اقدام به تهیه نرم افزارهای مدیریت امور قراردادها می کنند، باید به این نکته نیز توجه داشت که تهیه نرم افزار نا مناسب خود باعث افزایش هزینه ها خواهد بود. نرم افزار مدیریت قراردادها کاربردهای فراوانی دارد که در زیر به چند نمونه از آنها اشاره نموده ایم :

ü       هزینه های پرداخت شده پروژه ها نیز در نرم افزار بایگانی می شود.

ü      کسورات هر صورت وضعیت به تفکیک قرارداد، پیمانکار و پروژه

ü      تنظیم قراردادهای یکسان بصورت فرمی استاندارد

ü      تهیه بانک اطلاعاتی منظم از قراردادها

ü      در این سیستم قراردادها به تفکیک پیمانکارو پروژه دسته بندی می شود

ü      قراردادهای متنوع هر پیمانکار در نرم افزار دسته بندی می شود

با توجه به کاربردهایی که در بالا ذکر شد قطعا این نرم افزار , بسیار مهم و کاربردی می باشد که در هر شرکت نیاز است ,مخصوصا شرکتهای  پیمانکاری و ساختمانی ,  زیرا این شرکت ها قراردادهای بسیاری منعقد می کنند و با پیمانکاران بسیاری در ارتباط می باشند از همین رو برای تسهیل در امور و جلوگیری از خطا بایستی قراردادها به صورت دقیق بایگانی شود لذا از این سیستم استفاده می کنند.

سیستم دیگری که بسیار مهم است, نرم افزار اتوماسیون اداری می باشد این نرم افزار از جمله نرم افزارهای کاربردی است به طوری که سیتم اتوماسیون اداری تحت وب , در حال حاضر در اکثر سازمان ها و اداره ها کاربرد دارد . این نرم افزار اکثر تعاملات اداری را انجام می دهد و پاسخگوی حجم وسیعی از فرایندهای سازمانی می باشد, پوشش همه‌جانبه نیازهای کاربران توسط نرم افزار سیستم اتوماسیون اداری امکانپذیر است.در دنیای امروزی  مدیریت برگردش کار و مکاتبات اداری و همچنین مدیریت زمان در سازمانها و شرکت ها به طور کلی تغییر کرده است و استفاده از رو‎شهای قدیمی و مشکل‎ساز اداری غیرمکانیزه قابل قبول نمی باشد. حجم بالای اطلاعات و مکاتبات و دسترسی ، مسئولین و مدیران را که به مدیریت زمان در مجموعه تحت رهبری خود بها می‎دهند ، به سوی اتوماسیون اداری در ابعاد مختلف رهنمون ساخته است.

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب علاوه بر پشتیبانی کامل فرآیندها و تعاملات مورد نیاز برای تولید و گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری ، کارهای مربوط به مدیریت زمان کارمندان , مدیریت کارهای اداری ، جلسات  و اطلاعات سازمانها را نیز تحت پوشش قرار می دهد.

علاوه بر نرم افزارهایی که در بالا به آنها اشاره شد و اکثریت آنها در زمینه اداری بسیار کاربردی می باشند,سیستم همکاری در فروش نیز بسیار مهم و اساسی است به طوی که در حال حاضر اکثر فعالیت ها و فروش محصولات یا ارائه خدمات با صرف وقت و هزینه و به طور کلی بازاریابی امکانپذیر است یا بازخورد بیشتری در بین مشتریان دارد سیستم همکاری در فروش سیتمی بین بازاریاب و مشتریان می باشد به طوری که بازاریاب با استفاده از ثبت نام در سایت یا وبلاگ مورد نظر, تبلیغات محصول یا آپلود فایل ها یا بنر تبلیغاتی محصولات را به فروش می رساند و پورسانت خود را دریافت می کند.سیستم همکاری در فروش به صورت دقیق می باشد و حتی خیلی از این سیستم ها فروشگاه رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

 


نوشته شده توسط ریحانه راهی 96/8/20:: 10:7 صبح     |     () نظر
درباره
صفحه‌های دیگر
لیست یادداشت‌ها
پیوندها
فروشگاه اینترنتی
مکمل بدنسازی
مکمل شاپ
مه ساز
مه پاش
دانلود آهنگ جدید
قرص چاقی
درب ضد سرقت
آموزش برنامه نویسی آندروید
دانلود آهنگ جدید
آموزش mvc
ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل تبل
درج آگهی رایگان
همسریابی دوهمدل
رطوبت ساز
رطوبت ساز
ورزشی
مشاور برندسازی
درب ضد سرقت
وی اس تی
هیتر
آپلود عکس
تیشرت
پرینتر سه بعدی
اسکنر سه بعدی
شبکه اجتماعی
پنل تلگرام
آپلود عکس
خرید گیفت کارت
لایسنس اورجینال ویندوز ، سرور ، آفیس
آپلود فایل
دانلود کتاب
وی پی ان
خرید vpn
مزون لباس عروس
دانلود آهنگ جدید
خرید پستی
دوربین مدار بسته
تصفیه آب
موفقیت
سفارش پایان نامه
فروش بک لینک
تشریفات
دانلود فیلم ایرانی جدید
پایان نامه های کارشناسی ارشد
پایان نامه رشته روانشناسی
پایان نامه رشته حقوق
درمان زود انزالی قطعی
داربست
خوبد (خوب و بد)
تور ترکیه 95
لوازم جانبی موبایل
ثبت آگهی و تبلیغات رایگان
کدینگ Highschool
داغی باطری
باتری هیوندا جنسیس
آگهی استخدام
بازرسی مخازن تحت فشار
چاپ مقاله isi
لباس مجلسی
خرید ویلا در نوشهر
تا اس ام اس | کرد موزیک
تور کربلا
اجاره خودرو در تهران
دانشگاه های استرالیا
آرشیو یادداشت‌ها
بک لینک بک لینک